secure-smart-phone-with-buing-vpn

اهمیت استفاده VPN در تلفن های هوشمند

تلفن های هوشمند جای تلفن های موبایل یا لپ تاپ ها را بخاطر اندازه و قابلیت هایشان گرفته اند. به همین دلیل، کاربران تلفن های هوشمند به دنبال راهی برای امنیت اتصال اینترنت خود هستند برای اینکه در هر زمانی که به شبکه گسترده جهانی دسترسی یابند تا حساب کاربری بانک خود را چک کنند یا با دوستان یا شرکت خود ارتباط داشته باشند، به طور کلی وارد یک شبکه نا امن می شوند. این به هر کسی اجازه می دهد تا بدنبال راهی برای قطع کردن ترافیک یا سرقت هویت شما باشد.

secure-smart-phone-with-buing-vpn

 

بهترین راه برای امن کردن تلفن های هوشمند، خرید VPN یا سرویس شبکه خصوصی مجازی مناسب تلفن هوشمند می باشد. با استفاده از VPN خرید شده ، شما نمی توانید تنها همه ترافیک اینترنت را رمزگذاری کنید، اما آدرس IP شما را تغییر می دهد و شما ناشناس خواهید شد. این مانع از این می شود که افراد دیگر به داده هایی که شما روی شبکه گسترده وب انتقال می دهید دست یابند و این اعتقاد را بوجود می آورد که از مکان دیگری به جز مکان اصلی متصل شده اید زیرا می توانید کشوری که می خواهد آدرس IP آن را دریافت کنید از طریق VPN تلفن هوشمند انتخاب کنید.

VPN برای امنیت تلفن های هوشمند

خرید VPN از آنجاییکه تلفن های هوشمند نسبتا جدید هستند، بسیاری از تولید کنندگان نرم افزارهایی دارند که به شما اجازه می دهند تا به سرویس های VPN تلفن هوشمند متصل شوند. این واقعا بستگی به نوع تلفن هوشمندی دارد که شما استفاده می کنید، اما بسیاری در راه اندازی مشابه هستند.

اولین کاری که شما باید انجام دهید پیدا کردن VPN تلفن هوشمند و ثبت نام برای آن سرویس است. ارائه دهنده VPN همه اطلاعاتی که نیاز دارید تا اتصال VPN را بروی تلفن هوشمند خود راه اندازی کنید را برای شما فراهم می کند.

بعد از اشتراک به یک سرویس VPN، نیاز است که شما اتصال را روی تلفن هوشمند راه اندازی کنید. برای مثال، روی یک تلفن هوشمند iPhone، شما باید ابتدا به Setting و بعد از آن General بروید، سپس Network و در آنجا شما روی VPN کلیک خواهید کرد. یک منو از اطلاعات آورده خواهد شد که شما باید وارد کنید و توسط ارائه دهنده VPN تلفن هوشمند فراهم شده است. برای تلفن های هوشمند اندروید نیز یکسان است، اما کمی متفاوت است.

امنیت تلفن های هوشمند با VPN موبایل مناسب

همه سرویس های VPN به اندازه کافی خوب نیستند. به منظور خرید کریو VPN مناسب موبایل، شما باید کمی تحقیق کنید که می تواند زمان گیر باشد. این دلیلی است که این مقاله تهیه شده است. ما می خواهیم پیدا کردن ارائه دهنده سرویس VPN مناسب تلفن هوشمند را آسانتر کنیم.

هنگامیکه به دنبال سرویس VPN تلفن هوشمند برای خرید VPN ، نیاز است که به هزینه آن ، سرویس ارائه شده، پهنای باند فراهم شده، پروتکل های امنیتی در دسترس و سهولت استفاده از تلفن هوشمند توجه کنید. از آنجاییکه ما همه این کار ها را انجام داده ایم و شما می توانید در مورد تلفن های هوشمند ارائه شده که با تلفن هوشمند شما کار کند خاطر جمع باشید. لیست تهیه شده با تلفن های هوشمند متفاوت نیز متصل می شود.در اینجا 5 سرویس VPN تلفن هوشمند برتر آورده شده است.

vpn-prices-1

 

خرید VPN وی پی ان در parsvpn.net