kerio-cloud

کریو برای انتشار سیستم ابری تازه خود با 5 شرکت همکاری می کند

به تازگی Kerio Cloud Solution Program راه اندازی شده است. این شرکت در حال ساخت Kerio Connect Cloud است، نسخه سیستم ابری میزبانی شده نرم افزار سرور ایمیل Kerio Connect امروز در سطح جهانی در دسترس نمایندگان فروش است. جهت خرید کریو به parsvpn.onlineمراجعه فرمایید.

kerio-cloud

 

Kerio با پنج شرکت شرکت که دارای تخصص در ارائه زیر ساخت سیستم ابری قابل اعتماد هستند مشارکت دارد تا سرویس Kerio Connect Cloud را قدرتمند سازد. شرکای این شرکت BIT، GetSync’d، OnePointSync، PostmanMojo و uSync هستند.

هنگامی که نسخه Kerio-hosted از سرویس  Kerio Connect Cloud در سال 2013 منتشر شد، شرکت با پاسخ فوق العاده از نمایندگان فروش و مشتریان روبرو شد. امروز ده ها هزار نفز از مشتریان کاربر نهایی از سرویس های Kerio Connect Cloud ارائه شده توسط نمایندگان فروش استفاده می کنند.

در حالی که بسیاری از نماینگان فروش فرصت افزایش فروش Kerio Connect Cloud را می بینند، بسیاری نیز گفته اند که self-host را نمی خواهند. بنابریان، هنگامیکه Kerio نحوه ی گسترش مقیاس و اثر جهانی را در نظر گرفت،  متوجه شد که بهترین پاسخ از جامعه شرکا بوده است. آنها برترین شرکای متخصص در زیر ساخت سرویس ابری را انتخاب کردند و آنها را زیر ساخت جهانی تعمیم شده برای Kerio Connect Cloud ساختند.خرید کریو VPN را در parsvpn.onlineانجام دهید.

Kerio Cloud Solution Program به سرعت اثر جهانی برای  Kerio Connect Cloud گسترش داد تا شاهد افزایش تقاضا در بازار باشیم.

سه نقطه مهم در پشت برنامه انتشار شده وجود دارد:

  • گزینه های ارائه دهنده سرویس ابری- نمایندگان فروش آنها پیش از این تنها سرویس های Kerio Connect Cloud را از Kerio خریداری می کردند و زیر ساخت میزبانی سرویس ابری Kerio یا self-host با مجوز Kerio Connect SaaS را استفاده می کردند. اما امروز آنها قادر به انتخاب خرید از پنج ارائه دهنده سرویس ابری واجد شرایط یا self-hosting هستند. نمایندگان فروش می توانند انتخاب کنند که از KCSD ، شرکتی که سرویس ها را ترکیب و پشتیبانی می کند، خرید کنند.
  • مقیاس- اثر زیر ساخت Kerio Connect Cloud به لطف مجموعه ای قوی از KCSD از یک پایگاه داده در ایالات متحده به یک پایگاه داده های در ایالات متحده، استرالیا، اروپا افزایش یافته است و به طور چشمیگری قدرت پشت Kerio Connect Cloud افزایش یافته است.
  • در حالیکه سرویس ابری قطعا تبدیل به رهایی سرویس های IT می شود، این نرم افزار مناسبی برای هر نماینده فروش، هر بازار یا هر مشتری نهایی نیست. به همین دلیل است که ما به ارائه نسخه های متعدد مغرور هستیم.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net