free vpn with opera

استفاده VPN نامحدود رایگان روی Opera جدید

مرورگر دسکتاپ Opera برای مدت طولانی در پیرامون بوده است، اما اساس را برای امثال گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس از دست داد. Opera در حال فریب کاربران است و آخرین ویژگی آن حیرت انگیز است. Opera اکنون با یک VPN رایگان نامحدود آمده است.

یک VPN یا شبکه خصوصی مجازی اساسا هویت آنلاین شما را پنهان می کند و سایت هایی که از آنها بازدید کرده اید را فریب می دهد بطوریکه آنها فکر کنند شما از مکانی متفاوت از مکان واقعی خود به اینترنت متصل شده اید. این یک اصل امنیتی مهم است و شما باید از VPN بیش از چیزی که فکر می کنید استفاده کنید.

free vpn with opera

تا چه حد این VPN “رایگان و نامحدود” است؟

VPN معمولا یکی از دو نوع محدودیت را دارد. در هر صورت آنها مقدار داده ای که شما می توانید دانلود و آپلود کنید را محدود می کنند، یا درخواست پرداخت اضافی می کنند. VPN جدید Opera هم رایگان است و هم داده های نامحدود ارائه می دهد، بنابراین شما یک VPN کاملا بدون محدودیت برای مرورگر خود دارید.

چه چیزی باعث شده Opera VPN خاص باشد؟

روی هر مرورگر وب دیگر، شما نیاز به نصب برنامه های اضافی برای استفاده از VPN دارید. با این حال، شما نمی توانید همیشه به آن اعتماد کنید. با برگرداندن مرورگر، Opera  به شما حس اعتماد و امنیت می دهد.

همچنین، VPN های رایگان می توانند به حد غیر قابل تحملی کند باشند. VPN ها داده های شما را از طریق یک سرور از راه دور مسیریابی می کنند، بنابراین سرعت از پهنای باند معمول شما کمتر است. اما VPN اپرا، در حال حاضر سریع تر از هر VPN غیر رایگان کار می کند.

به علاوه، این برنامه به طور قابل ملاحظه ای برای آسفتاده آسان می باشد.

برای فعال کردن آن :

Go to Menu > Settings (or Preferences on Mac) > Privacy & Security > Enable VPN.

برای استفاده از آن: در نوار URL روی VPN کلیک کنید تا به منو کشویی برسید. دو حالت On یا Off دارد. یکی از سه کشور VPN را انتخاب کنید: ایالات متحده، کانادا یا آلمان. شما احتمالا احتیاج خواهید داشت تا مجددا صفحه را بارگذاری کنید تا صفحه در حال کار با VPN شروع به کار کند و در هر تب جدید که شما باز می کنید با VPN فعال شروع به کار خواهد کرد، تا زمانیکه آن را خاموش کنید.

Opera VPN می تواند قابل اعتماد باشد؟

به طور معمول، VPN های رایگان زیاد معتبر و قابل اعتماد نیستند. VPN هایی مانند بخش الحاقی Hola Unblocker برای کروم و فایرفاکس برای نفوذهایشان بد نام هسستند.

برای یک VPN خوب، شما معمولا نیاز به پرداخت حق اشتراک دارید و توصیه می کنیم به VPN های رایگان اعتماد نکنید. با این حال، Opera VPN جدید این را تغییر داده است! ”  VPN نامحدود و رایگان” که در حال حاضر با آن سر و کار دارید، تمام ویژگی های حفاظتی که شما از یک VPN غیر رایگان نیاز دارید را به شما می دهد.

چه امنیتی را با این VPN بدست می آوریم؟

بیشتر VPN ها ناشناس ماندن و حفظ حریم خصوصی کاملی برای شما ضمانت نمی کنند. VPNها کمتر از چیزی که مردم فکر می کنند امنیت دارند، اما آنها همچنان برای امنیت شما بهتر هستند نسبت به اینکه اصلا از VPN استفاده نکنید.

به عنوان مثال، Opera VPN به صورت خودکار آدرس IP شما را پنهان می کند و آدرس IP دیگری به وب سایتی که از آن بازدید می کنید نشان می دهد. به این ترتیب، شما می توانید با حریم خصوصی بیشتری به مرور اینترنت بپردازید و کسی نمی تواند شما را شناسایی کند.

همچنین، اتصال به شبکه های Wi-Fi عمومی مانند کافی شاپ به آسانی در خطر کرک شدن توسط هکرها هستند. یک VPN یک سطح اضافی از امنیت را نیز می دهد، در حالیکه شما به طور نرمال به مرور کردن در اینترنت می پردازید.

چه مشکلاتی در استفاده از Opera VPN وجود دارد؟

در حال حاظر، انتقاد های بسیار کمی به Opera VPN که بتازگی ارائه شده وجود دارد، با توجه به اینکه این برنامه رایگان ، سریع و نامحدود است . با این حال، مسائل زیر را باید در نظر گرفت:

  1. تاکنون تنها سه کشور آن را پشتیبانی کرده اند:آلمان، کانادا و آمریکا. Opera VPN گفته است که این لیست را به کندی گسترش خواهد داد.
  2. هیچ پشتیبانی ای برای اپرا موبایل وجود ندارد و اخبار بهتری وجود دارد که اپرا برنامه هایی برای iOS، Android دارد.
  3. تنها نسخه Developer از اپرا در حال حاضر وجود دارد و در نسخه ثابت نیست.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net